onsdag 11 januari 2012

Mina knäppiga drömmar

Natten till idag drömde jag om min väninna Laila och hennes man Björn!
Hennes man avled i canser.Ledsamt.
Egentligen kunde Laila tacka mig för Björn!
I unga dar var jag o Laila i det sköna Spanien,Marbella.Det var så länge sedan att Marbella inte var så känt för turister.
Alltnog var vi på en bar när Björn kom in med en kompis.Jag tände på direkten,annars brukar jag inte gilla svenska killar.Laila,var djupt intreserad av en spanjor och såg inte Björn!Men så satt han bredvid mig och vi började prata.Men,hemska sak,Björn,blev intreserad av Laila och jag såg det i ögonen-Så jag tänkte dumt att spela intreserad när det är kört!Vi förblev vänner.Killarna ville att vi skulle gå till deras hotell och ta en drink där.Laila väste,gu så trista typer!Men vi gjorde det.Hi,hi.Björn bjöd ut Laila nästa dag.Jag kommer inte ihåg exakt,men hon uteblev.Det började knasigt alltså.Så hon fick be om ursäkt.
Och sedan såg hon till,att jag skulle med som förklä.Vet inte varför.Laila var minsann inte blyg av sig.Björn var så trevlig och kallade mig "lillan".Jag var på den tiden liten och smal!Det var då det.Laila o Björn var gifta i många år,men inga barn blev det.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar