måndag 14 maj 2012

Äsch ÖBO! Dåliigt!

Hej o hå!Prinsessan Elvis in action!
Ingen renovering!Pg.av det där giftet.MEN JAG VILL HA NYA PLATTOR!
De ser för jävliga ut.Och det är femtioelva gånger som jag ber om det!Samt laga staketet som ungarna förstörde!
Och sedan är jag sur för de gör ingenting åt detta med att piska mattor.Fast de står i deras tidning att man får inte piska mattor!
Saken är den,de är rädda för mina grannar!
Samt när det var högljudd musik i påskas menade bovärden att det var inte från mina grannar ovanpå.Fast störningsjouren var där och hörde!

1 kommentar:

  1. Är du med i hyresgästföreningen så kan du få hjälp av dem. Det är inte acceptera detta för hyresvärden är skyldig att rätta till detta och dina grannar ska rätta sig efter vad man inte får göra när man hyr en lägenhet. Lycka till. kram

    SvaraRadera