torsdag 7 juni 2012

Konstigt!

Jag pratade med en människa från det där byggföretaget  PTM om renoveringen-Hon sa,att hon inte visste att dom fått nya uppdrag!På att renovera min uteplats.Märkligt sa jag att jag fick en lapp från bovärden.Vecka 23 och 24 skulle på börjas.Hade inte den människan hört något om.Jag undrar just hur dom inte samarbetar.Det gör dom nog inte för förra året vad jag såg,var det himla konstigt.Efter att de tagit bort staketet så dröjde det minst två veckor innan maskinerna grävde upp alltsammans.
Jag tog upp min fina vallmo alldeles i onödan!Som hade fina knoppar och nu är jag SUR:Gräsmattan behöver klippas och rosbusken också.Men ska det bort är det ju onödigt.Nu vet man inte om det blir någe av.Maila till chefen.För annars planterar jag ner mina blommor igen.Någon gång vecka 23 eller 24 står det på aviseringslappen.Förmodligen visste inte tjejen,med trädgårdsmästeri,att det visst fått uppdraget att renovera .Har man börjat med framsidan vore det märkligt att inte avsluta baksidan.Men som sagt,de samaretar inte värst bra med varandra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar