fredag 14 mars 2014

Sent omsider är ja uppe

Så roligt att man hittar Ingers hörna.Nu får jag skriva mer här.
Idag är det Maud och Matildas dag.
Om Lyxfällans konstiga typer va det väl Vanita som tog hem priset.Drömde om Hollywood och köpte väskor för 30.000kr.Under Lyxfällan fick hon sälja alla dyra kläder.Efter programmet köpte hon nya och stack till Monacko och levde lyxliv på kort.
Och en vuxen man grät för han fick sälja sina datorspel.
Det är ju meningen att människor som deltar ska lära sig ekonomin ,men det blir svårt sedan när programledarna drar.
Ja livet är inte lätt och jag har livets hårda skola.Nu är det skuldsanering och man får leva lite snålt,men det har jag ju gjort några år med kronofogden på mig,så jag är van.Inte alla får skuldsanering heller.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar