onsdag 20 maj 2015

så hemskt rysligt

hårresande.att läsa om IS.En femtonåring från Vivalla försökte ta sig till kriget i Syrien.Blev stoppad i Turkiet.Hon var ju minderårig och förståndshandikappad anser jag.Och nu söker polisen ett gäng från Vivalla ,där jag bor som fösökt ta sig till Syrien.Den ena har redan en bror som mött de 72 brudarna.Hur DUM får man vara?De är alla somalier.Och varför kallar de sig då svenskar undrar jag.Skämmer ut vårt land.Vem betalar deras resor?femtonåringen har väl bara barnbidrag och i det fallet tycker jag att Sverige ska stoppa bidraget!Föräldrarna är sopor som misslyckats.Och de andra är inte heller kloka i huvut.Åker till ett för dom främmande land och så vitt jag vet har inte Somalier och Syrien något historiskt ihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar