tisdag 4 augusti 2015

Gomiddag

Arne och Arnold är det idag som grattas.Bra att börja bloggen med,annars finns det just inget att skriva om.Det är ju så när man inte är ute och reser.Har ju min skuldsanering och just nu är det tre år kvar.Sedan är jag skuldfri.Ska aldrig handla på krita.Jag har en skuld som jag retat mig på,för den uppkom fast jag hade kronofogden på mig.Som jag skrev till dom att hur fan kunde jag handla då och SÅ MYCKET!Nej det har dom bara lagt på för dom visste nog att en kärring kan man lura.Därför gillar jag Lyxfällan som visar hur räntan stiger.Inte mig likt att handlat vid ett tillfälle kläder för 30.000kr.Undras om man blivit kapad.På skuldrådgivningsbyrån sa dom, ingen mening att klaga och det är tio år tillbaka i tiden.Ta med skiten i skulden,för de får ändå inte hela beloppet tillbaka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar