fredag 12 februari 2016

Nu ska jag inta mitt nya sovrum

Vita väggar och väldigt snyggt blev det.Och det vita har ramlat ner från himlen också.
Jag läste en intresant artikel om Dna.Våra gener från neandertalarna.Det har ju vetenskapen kommit fram till att det blev lite missbildningar när vi sammanfördes med att bilda till barn.För det gjordes det.Nöden var väl stor för neandertalarna när de blev för få.Man har kommit på att folk med astma,hösnuva och eksem samt  svårighet med att sola,uppkommer fläckar på huden som typ rodnader är tecken på gener från neandertalare.Undra på att min stackars son är så sjuk,med sina dubbla gener från Afrika!Så nu vet vi varför  han blir sjuk av det.
Jag tycker att det är himla intresant.När jag blir skuldfri ska jag kosta på mig en Dna test.
Men så god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar