måndag 20 februari 2012

Min knasiga dröm

När jag äntligen somnade in frampå morgonen hade jag en knasig dröm.Drömde om min fd.vän.Inte min man,utan vännen som jag hade några år.Förstår inte att gubben spökar i drömmen.Ja,nu var det så här att jag drömde att han fick sparken från ett ställe han hade jobbat på.Han hade blivit konstig.typ "dum i huvut".
Och så hade han en ny kvinna som tog hand om gubben.Så jag sa,det kan du gott göra!
Saken var den,att gubben hade fått sparken från företaget.På riktigt.Han var i ständig konflikt med en arbetskamrat och de behöll den arbetskanmraten fastän han var sjuklig.Och det kunde inte min "vän"fatta!Facket ställde inte upp på min väns klagan.Så något mer måste ligga bakom som jag inte vet om.
Ja gubben är sambo med någon och stackars kvinna!Får nog inte ha en egen vilja såvida gubben inte är en toffel hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar