torsdag 11 juni 2015

Fin dag det blev!

Visst är det gott med jordgubbar.Mina grannar kom in på gården med en truck nu på sena timmen.De hade den full med jordgubbar.Så man blev liksom sugen.Men jag går hellre till City Gross och köper dom där.Föresten ungarna deras surrade omkring kartongerna och man förstår väl att dom inte kunde låta bli att pilla på gubbarna.Tror de distruberar jordgubbar till andra.Har aldrig sett så mycket.Dom har säkert blivit uppköpta utomlands.Vi har en sopspion som inte är glad nu.Gubbar som inte säljesskickas direkt ner i sopburken,utan ens i någon plastpåse eller papperspåse som är till för sopor.Just nu tänker jag inte lägga mig och reta mig på dom där.Dom får hållas bäst dekan.Men jordgubbar är gott och de ska jag som sagt köpa.Natti natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar