tisdag 24 april 2012

Idag

som denna är jag deprimerad.Varför hoppar somalierna på mig?Igår skrev jag på Facebook och den där immegrationsverket,Billström.Inga mer somalier till Vivalla tack!

För ett par år sedan hade vi konstiga grannar.Med tre ungar i en två rum och kök.Pappan hade TVÅ FRUAR!Han Sa det själv!
Det var ett jäkla kackel och man hörde somaliskan ända in i sovrummet efter man stängt dörrar och fönster.De hade rena vandrarhemmet.En dag räknade jag upp till 20 ungar och ett antal vuxna.Två familjer,de som bodde ovanpå flyttade för de stod inte ut!
Förmodligen fick denna familj flytta.
Sedan kom en annan somalisk familj och bodde rekord tid.Tack o lov!De flyttade efter två veckor.Men ungarna hann upp i äppelträdet och sno äpplen.Min son sa åt dom.Vad gör ni i vårt träd?Plockar äpplen sa dom.Och han,ja men det är ju inte ERAT träd!?Ni får ta dom äpplen ni har och försvinn sedan!Vill inte se er i vårt äppelträd.De förstörde staketet på den korta tid som dom bodde.
OCH JAG FICK RÖDA MÄRKEN EFTER ATT UNGEN GICK PÅ MIG!!FÖR HON NÖP MIG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar